Aanpassen van de werkbalken voor slechtzienden.

Previous topic - Next topic

Denise

Ik ben een slechtziende gebruiker en heb recent Scribus 1.6.4 gedownload. Helaas ondervind ik een probleem met de werkbalken in Scribus. De werkbalken zijn erg klein, en ik kan de grootte niet aanpassen, zelfs niet via de standaardinstellingen. Dit maakt het voor mij moeilijk om goed te werken in het programma.

Wat ik heb geprobeerd:

Ik heb geprobeerd de zoominstellingen aan te passen, maar dat beïnvloedt de werkbalken niet.

Ik heb geen optie gevonden om de werkbalk groter te maken in de voorkeuren of instellingen.

Mijn vraag is:

Is er een manier om de werkbalk in Scribus groter te maken?

Is er een toegankelijkheidsinstelling in Scribus die kan helpen bij het vergroten van de werkbalk voor slechtzienden?

Systeeminformatie:

Besturingssysteem: [Windows/macOS/Linux]

Scribus-versie: 1.6.4 (gedownload van de officiële website)

Ik waardeer alle hulp en suggesties!

I am a visually impaired user and recently downloaded Scribus 1.6.4. Unfortunately, I am experiencing a problem with the toolbars in Scribus. The toolbars are very small, and I cannot adjust their size, even through the default settings. This makes it difficult for me to work properly in the program.

What I have tried:

I have tried adjusting the zoom settings, but that does not affect the toolbars.

I have not found an option to enlarge the toolbar in the preferences or settings.

My question is:

Is there a way to enlarge the toolbar in Scribus?

Is there an accessibility setting in Scribus that can help enlarge the toolbar for the visually impaired?

System information:

Operating system: [Windows/macOS/Linux]

Scribus version: 1.6.4 (downloaded from the official website)

I appreciate any help and suggestions!